2013年4月8日 星期一

領事館



 


話說
旅遊証件過咗期.......  



所以  - - - - - -

上個月抽空一天過大海去喇  

(原本係上個星期的
 依家要改為上個月
全因為我懶和筆桿重)





上回講到, 到達領事館已經 11:10am
好好人的白頭哥哥叫我們下午再去,
所以 1:45pm 回到領事館等候 !
我們坐著, 很留心的觀察領事人員的工作及四周環境,
整間領事館不會多過13人在工作,
真正辦理証件手續的有三人,
如果每日辦理最多的40個籌的話,
40個籌3個人做, 那就每人每日可做13.33個籌,
每日工作6小時計, 亦即每小時祗做2.22個籌喎.

 



年前已經聽說辦証手續全面電腦化了,
包括影相, 印打手指紋, 簽名都是在一部電腦前面完成,
呢部電腦大小外型就好似一部小型提款機,
又似一把大型鴻運扇, 座地而立, 可以上下調較位置,
又有簽名感應板, 相當能幹架 !
所以效率應該比以前提高了才對嘛



再說回在等候叫籌時, 又是白頭哥哥叫號碼, 覆核文件,
再交到房內辦理的, 不一會......有人從房間走出來幫他叫籌,
幫他覆核文件, 她一邊做一邊喃喃的, 好像有甚麼不滿呀,
兩個人很快就處理了廿幾個號碼, 我們是24號......

心想呢個美女做咁耐喃咁耐的好惡呀, 莫非就是傳說中的惡女人...
千萬不要被她叫中號碼喔, 哈 ! 六合彩又唔見我中   ))))) 

:< 24號.....>
:< 幣家伙......>
佢仲係一直喃喃..喃喃..喃喃..
呢個時候我真係好想佢停止幫白頭哥哥,
我要白頭哥哥呀...) ...)) ...)))

無計喇 !
我一見你就笑 ~~ ~~


:< 我...咁咁咁....
:< 你得一個籌咋, 想辦咁多嘢 ?
(白頭哥哥搶著說) 呀 , 有一個......
:< 你有一個籌吖嘛 !!  知你啲嘢喇, 你俾個籌佢地吖嘛....喃喃....
口裡喃喃手就繼續覆核文件,

:< 等叫名啦 ! 

總算舒了一口氣喇 !
傳說中的惡女人幫手叫到三十三號籌,
之後就回到房間做回她的崗位喇

奇怪   下午點解會有三十幾個籌嘅 ? ?

我們等到大約 2:50pm
呢暈我唔知係咪好彩......
個傳說中的惡女人走出房門
:< 太王....
噢 ! 又遇著你.....  
我垂下頭走入房間
跟隨她走到一張簡陋的寫字枱前坐下,
寫字枱真的很簡陋又細張, 祗容得下一個薄芒,
一個鍵盤和一張A4紙, 接著她不斷按鍵輸入資料,
約八至十分鐘後與我核對輸入無誤就叫我站在大型鴻運扇
前拍照, 印指紋, 簽名等, 再著我拿繳費單去繳費就可以了,
兩個月內收到信件通知之後的一個星期以後才可以回來取証

再再說回當她輸入資料時, 我就東張西望的, 
那房間約三百呎品字形放著三張寫字枱及三部照相電腦,
連接的電線就放在地上, 其他就祗有四面牆壁, 沒間房間,
沒櫃檯, 沒文件櫃.......就算連女士們的皮包,
我見都是放在自己座位稍後的, 地上的紙皮箱上面咋!
可想他們的工作環境

領事館是代表著該國, 和協助國民所須的, 其辦公地方有著代表性,
我們要填表, 那領事人員想找一枝筆都沒有, 她尷尬的了,
所以她們都祗好口裡喃喃, 手裡繼續工作.....

我隱約聽到她們埋怨沒有新人接手做領事工作,
難道做荷官更有希望 ??


那收詢問籌的白髮男士, 下午剛開始不久就有另一位女士加入幫手,
她沒有椅子坐下, 就站在那小小的檯旁幫著叫喊號碼及查閱所須
文件是否齊備, 無錯她衹會叫一二聲, 如果沒人應她
就會跳過,
其實你點會聽唔到, 地方好細咋,


到此我心中祗有一個疑問......係 < 資源 >
辦証全過程到下午三時多, 我們兩人都滿意的離開 !
整個過程中...由詢問處, 保安員, 問題查詢, 查核文件, 接見辦理手續,
到最後收費處,  我們合共接觸過 9 個人, 他/她們都沒有惡言相對喎,
所以一些傳說祗是個人感受吧了 !  

 






 註:   三個星期後已經收到通知信了 !!
   效率 ?   係有嘅 !!



 在此要向各位網友言謝及道歉的
 多謝各位的關注, 不祗這篇的故事,
 是對太王的關切及愛護, 這篇網文係我所寫最長的一篇,
 又係使我知道詞窮和不達意的慚愧    
 今次拖得咁耐才完成, 原因很多.....
 用手機上網方便了, 再不常開電腦寫博是其一
  ,
 其二, 最近常忙著出入醫院作探望親人, 其三,  工作也
是忙呢,
 又可能總的就是懶懶懶   

6 則留言:

  1. 殷師奶 HeBi Yuen9/4/13 00:48

    我都覺得辦理證件好煩,好彩10年先換一次
    [版主回覆04/09/2013 17:35:13]敝在呢個証五年期咋, 五年就要煩換証喇 !

    回覆刪除

  2. 復活節也到過澳門一巡, 就是懶, 沒有心機寫
    [版主回覆04/10/2013 12:24:03]記得清楚係因為上網搜查資料發覺, 好多人對領事人員的負面批評, 所以特別留意啫, 今次的經驗要仔細記錄下來, 五年到期後又要全部再攪過,,,,,

    回覆刪除
  3. 冬日 Winter12/4/13 21:47

    太王.....
    傳聞在這個國度的領事館, 是一個冷冰冰的地方.....
    妳要保重呀 !! 
    [版主回覆04/13/2013 11:03:31]都是傳聞囉.....
    所以我要把今次過程詳細記錄下來
    多謝關心, 我無事, 只是總覺沒時間用啫

    回覆刪除
  4. 我陪過人去攪, 要嘅文件又多, 又多影印, 籌又少...... 有個呀姐講嘢又大聲又惡C...同佢講嘢真係要忍氣吞聲 ! 除非唔想申請個証。不過, 多一個証當然好好喇 ! 歐美又唔駛簽證。唔駛好似我地特區護照去美國, 簽個証都要千幾蚊架。
    [版主回覆04/15/2013 10:37:43]拿取呢個護照一切都是24年前的一夜而起.....
    之後又無理由唔續期啫
    依家話全部証件統一為五年期, 好快又要換喇, 都咪話唔煩

    回覆刪除
  5. 太王, 妳終於搞好啦, 恭喜妳呀!
    [版主回覆04/15/2013 10:40:23]多謝您呀 Wendy
    今次只係攪咗認別証咋, 好快又要去換護照喇

    回覆刪除
  6. 又過大海攞件, 又要破財囉?
    [珍惜回覆04/18/2013 14:09:41]不賭是嬴錢呀! 你估實賺?
    [版主回覆04/18/2013 12:26:26]最敝我唔好賭, 不然可能會有賺添呀

    回覆刪除

最新留言