2013年10月1日 星期二

菊花杞子甜茶

 
十一是國慶!
十一是港傷!

∪_∪
 
 
假期睡到自然醒
帶點秋涼的早晨
我泡一壺甜茶
大王看一齣早場
悠悠閒的假期
 


 
甜味
悠然
舒懷
可以暫忘傷痛

 
>)(<
 

菊花杞子糖冬瓜甜茶
 

 
 
 
 
 
 

12 則留言:

  1. 我想要一杯呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好! 等我泡一壺正啲俾你。

      刪除
  2. 原來我都追蹤到妳呀! 妳這篇文章在我的閱讀清單內!

    回覆刪除
  3. 太王你好,好滋潤我也要一杯。

    回覆刪除
  4. 泡一壺過你吖!用悠閒心情品嚐特別清甜^_^

    回覆刪除
  5. 我可以坐下來品嚐一下嗎? ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 如蒙賞面,定當殷勤以待(._.)(^O^)

      刪除
  6. 太王: 祝你生日快樂, 身體健康, 青春常駐 ! (^.^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 真不好意思,這樣遲才回覆芹菜你,首先十分多謝你帶來祝福,真感動!
      呢幾日去咗旅行,網絡不通,現在還在海上呢∩_∩

      刪除
  7. 太王....妳泡茶...好多色彩 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝冬日探訪,色彩靚啲都好味啲架*_*

      刪除

最新留言