2013年11月11日 星期一

南瓜牛柳粒



終於搬咗啦  (^_0)

備份之後

參考多位有心網友的長細解說

但係我都好似唔多明白  (=_=)"

多得大王出手相助 (^O^)

終於在昨夜完成搬遷大工程

*****

為咗報答大王相助

我好比心機的做昨夜晚餐 (-_^)

** 南瓜牛柳粒 **




做法 :  無須落油煎至下半部牛柳粒轉色

反轉再煎一會




其間灑下黑胡椒粒及海鹽




南瓜粒和青椒先煮熟

此時再下鑊一起炒一會




完成呢味南瓜牛柳粒 




煲個滋潤湯水

** 木瓜雪耳煲豬展 **




全家褔   ---   開飯啦  >))) ) )  



最後都係要再唔該大王

(^O^) + (ノ^_^)ノ




10 則留言:

  1. 回覆
    1. 言身寸 言身寸 (-_^)

      大王叻叻......太王仲叻, yeah !!!!

      刪除
  2. 恭喜呀舊blog友!我無搬呀,不過開左過專頁,妳有空過黎捧場啦!
    https://www.facebook.com/michellewwp?ref=hl#!/michellewwp

    回覆刪除
    回覆
    1. Michelle , 我在 fb 經常探你喇 ! 在 yahoo 有好多回憶架, 點解唔搬呀 ?

      刪除
  3. 大王真係好幫手, 叻叻 ! 恭喜! 恭喜 !
    我重未識搬 @@"

    回覆刪除
  4. 我對電腦認識不多,所以備份之後的解壓,上載雲端再下載blogspot 都要大王幫手,其實也不難的,你試下喇!跟著指示做就得!

    回覆刪除
  5. 搬一次原氣大傷,我開咗個廢blogspot用嚟試驗,原來 google有D嘢吾俾人還原,我在激氣下在weshare開多個地盤,雖然現在未完善,但每次致電都耐心解釋, weshare各告知yahoo原來備份係無幫我哋打包草稿。我草稿有幾十篇呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 軒姐, 我去睇過 weshare 但覺版面還有待改善呢 !

      刪除

最新留言