2011年12月10日 星期六

細蓉薏米水


呢日有些事去德福廣場

有些餓想先食少少東西

去麥記或者基基雞

兩番走到店舖前面

雙腳就是不肯再進一步

   

其實有其他選擇的

呢間粥麵店下午茶至 6:30 pm

下午茶餐 " 招牌雲吞麵 + 飲品 "  賣 $29元

但總會比麥記及基基雞的垃圾食物來得健康有益吧

咁就順應雙腳的意思啦

 

我揀選招牌雲吞麵 + 薏米水

坐落後個心有點忐忑

一向好怕麵食的鹼水味

細蓉及薏米水送來了

   

麵不但沒半點鹼水味還十分爽口
 
雲吞用料也不就價呀

還有洒上點點蝦子喔

還有那薏米水..........簡直...........





超值 >>>>>>  超想像 >>>>>>  





不是一般薏米煲水咁簡單

薏米加咗蜜棗

我以為取其甜味不落糖

這樣的貼心已經值得俾80分啦

誰知.......

飲落就知.......

薏米加蜜棗加薑

在這近來突然轉冷的天氣下

飲用一杯 "  薏米薑蜜 "  何等貼心

呢個餐是否值 120 分呢 ?


  


我就咁慢慢享用我的下午茶

最後清枱


註 :  餐牌 - 雲吞麵$28元 薏米水$16元

還有我見九成客人都飲呢個薏米水及每杯都有一粒蜜棗的




沒有留言:

張貼留言

最新留言