2014年4月25日 星期五

我的第一飽



某日大王 : 買部麵包機囉  ^..^

太王我 : 整麵飽會成屋香氣架, 好容易嘢來小動物架 >:<



(=_=")(=_=")(=_=")(=_=")


講真我係唔多讚成嘅 !


所以初時唔多理佢架 !


事情拖咗兩個零月啦 !


諗諗下不如順下佢意 !



>> 可能對他會係一件好事 !

>> 最少可以有健康早餐食吖 ^^


就係咁........









淘淘...... 


淘淘......寶貝


真的會上癮  ~(*_*)~



麵飽機好快就移民來了我家  ~_~



興奮的大王試咗兩機我都無食到 
 ~_~


呢日輪到我試機啦 !


材料 : 雞蛋一只    52g

            水              150g
            白糖            20g
            鹽                  3g
            高筋粉      300g
            植物油        30g
            奶粉            10g
            酵母              3g





搓得幾靚喎  ~^_^~




發到好似個枕頭 !





出爐啦  ^^ 







我對做飽無經驗唔知一個好飽的條件 ?
這個是我的第一飽 ~~~~  合格嗎 ?

















搽上自制的桑果醬
粒粒果肉飽軟軟 ! 






7 則留言:

  1. 恭喜 ! 恭喜 ! 有自家製麵包食, 食得健康 !
    睇黎麵團搓得唔錯吖 ! 不過你包麵粉plain flour 是高筋粉嗎? 好似係中筋粉, 做麵包用高筋 bread flour 好D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝芹菜 ! 呢包係我以前整過一次飽用剩的麵包粉, 我有加一半高粉用埋就唔使浪費了, 其他整飽的技藝以後還要向你們高手請教呢 (~..~)

      刪除
    2. 我有時有菜油, 有時連油都慳番。 :P

      刪除
  2. 我總是對大陸品牌有介心,尤其係電器 ,我係淘寶淘過幾次,質數未如理想。淘個手袋百幾元,吾駛兩個月報銷,但烘焙用具應該吾錯,我見烘焙店好多係淘寶貨。

    回覆刪除
  3. 早, 軒姐 ! 我也對淘東西有保留的, 一般只會淘些玩兒玩玩吧, 但不明可解竟有些人就像中毒了, 任何東西電器手機, 家俬等等都會第一時間就是想淘淘, 大王就是這樣了 >:<

    回覆刪除
  4. 絕對合格啦)))))真係會淘上癮,包包一樣都會整上癮
    見到都包機搓到四圍都係((搓得幾靚喎))哩張相 ,不妨用刮棒幫幫手

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝總有你鼓勵 ~_~
      可以用膠刮幫手....又係喎 !!

      刪除

最新留言