2010年5月20日 星期四

新手都一定掂的糖醋排骨

整佐啦 !

好多謝小菲菲俠的好介紹, 今晚買齊所須材料,
家中沒有的山西陳醋, 八角, 再買埋排骨, 立即回家試整


<新手都一定掂的糖醋排骨>



保持神秘    我用這個煲煮的, 入面就是我一向以為好難整的一味餸...........

現在面世




睇吓剛剛好收哂汁液, 好彩沒有噥,
不過原煲上好似不好看, 還是用碟上吧,





好好味呀  怕酸的我一直以為醋會好酸, 從來不會吃醋, 不會用喼汁煮餸, 原來煮出來沒有我怕的醋酸味, 以後可以有多些菜式了.

屋企還有一個蘿蔔, 諗住用半個切絲炒雲耳, 半個滾豬肉丸湯, 但切埋得好少, 最後不滾湯了, 就用雲耳肉丸炒蘿蔔算數吧



三星期孤獨的咳嗽, 如今有人與我行孖咇啦,
屋企有了雙响砲


1 則留言:

  1. 小菲菲俠20/5/10 10:41

    激死人啦,寫佐好多嘢,竟然入錯驗證碼又無哂。。。。。
    想話俾你聽,整得好掂!!!個賣相好正。。。。
    同埋醋一加熱酸味會揮發,所以唔會太酸。。。。。

    回覆刪除

最新留言