2010年5月9日 星期日

小秘方治咳嗽感冒

最近天氣返覆不定時冷時熱, 感冒菌肆虐, 今次的感冒菌主要徵狀是咳嗽有痰, 喉嚨癢痛等, 如痰轉青色已經很嚴重了,盡快看醫生吧,


今次我也被感染了, 咳了四天, 初時只有小小咳嗽, 有小小白色薄痰, 初期未有理會, 但咳嗽一日比一日嚴重, 第四日已經咳到喉嚨痛, 最後都要看醫生,



有一小秘方流傳



蘿蔔浸蜜糖飲用可治感冒咳嗽



將蘿蔔切成小粒, 加入蜜糖混和



一個蘿蔔已經做到一樽大一樽小



加入2-3匙蜜糖後已經見到原本滿滿的一樽


蘿蔔很快收縮, 釋出水份,不消一會已經有很多空間



再放置幾小時便可飲用



看看滿滿的一樽蘿蔔釋出水份後足有三分一空間


水份剛好浸過面, 取汁液加溫水飲用, 可治流行性感冒和咳嗽



蘿蔔屬根菜類, 價格廉宜, 食法多樣, 還有順氣, 幫助消化,


止咳除痰, 散瘀解毒等藥用價值,


蘿蔔還含有大量澱粉醣及維他命C


 


2 則留言:

  1. 咦,呢個真係有用小秘方喎,bookmark 左先! 係呢,點解搵唔到你下面呢個湯水篇0既? 清潤湯水 -- 金蟲草海玉竹煲豬展
    [版主回覆06/15/2011 20:10:00]










    : Not Found 呢個偏方對我當時已經病入膏肓來講, 已經起唔到幾大作用啦 !   對不起啦 !  收起咗要加一幅相啫 清潤湯水 -- 金蟲草海玉竹煲豬展 而家有得睇啦





    回覆刪除
  2. 前一牌你返中山,天氣咁熱,可能出入冷氣同室外地方,感親啦!而家你好番未呀?
    [版主回覆06/15/2011 20:17:00]  又是對不起啦 ! 多謝大哥關心!   我無事呀 可能之前我曾進入呢篇小偏方而做成記錄吧, 所以才會令天天兄搜查到啦 !  我都經常見到其他網友的記錄呢, 是yahoo做得不好啦 !! 

    回覆刪除

最新留言