2011年1月26日 星期三

我的兩個寶貝

 


又係由天氣開始講起


近排氣溫徘徊在十幾度之間


寒冷又間歇大風


只見診所大排長龍


你傷風我感冒之聲響遍每個小區



我們一般但凡頭痛咳嗽喉嚨痛發燒等


流鼻水鼻塞有痰打噴嚏等


都會說患上傷風感冒


但原來傷風感冒係分開嘅


傷風症狀係流鼻水鼻塞有痰打噴嚏等


感冒症狀係頭痛咳嗽喉嚨痛發燒等表示內裡發炎


 



我就患上傷風嘞


星期一勁流鼻水和鼻塞


人在外頭有好多事情都未能從心


唯一只有保護自己


身體保暖是為首要


所以頸巾不離身保護喉嚨及頸部


晚上返到家門直奔廚房


即磨薑茸煲黑糖薑茶祛寒


 

 


我就煲咗一公升明天當茶水飲



第二日回家就改煲檸檬加綠茶





 



一個檸檬切片分三至四次沖熱綠茶飲用


增加維他命C増強抵抗力



就係咁


黑糖薑茶 +  熱檸檬綠茶


交替飲用二日


今日我已經無事喇




 我嘅兩個寶貝


生薑


檸檬


平時勤啲飲用對身體都好有益架



 


 


沒有留言:

張貼留言

最新留言