2011年6月20日 星期一

海底椰馬蹄蘋果煲豬展

 
在街市買咗一包海底椰其實係棕櫚果
 
棕櫚果都具有化痰止咳功效
當然功效遜於正宗非洲海底椰
棕櫚果的皮其化痰功效較肉更好
所以煲湯時最好連皮一齊煲
 
蘋果是鹼性水果多吃可減少尿酸沉澱
並有助將體內的尿酸排出
 
馬蹄具清熱化痰消積降血壓功效
常吃馬蹄還可預防鉛中毒
原來馬蹄長成後要待在泥土下一段時間才會清甜嫩脆的

海底椰馬蹄蘋果煲豬展
 
材料 :   3 個棕櫚果    2 個蘋果   8 粒馬蹄    豬展汆水
 

湯色清澈甜美   潤肺化痰止咳
對容易敏感咳嗽人士及常感咽乾喉涸很有幫助


你要來一碗嗎 ?

請隨便啦
 
 
 

7 則留言:

  1. 這篇係咪舊blog貼過來的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯, 人手搬得幾多得幾多 !

      刪除
  2. 慢慢搬好過好似我攪到機都神埋, 愚公移山都有一天攪掂! 但日期要唔要人手更改呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我yahoo blog已取了備份, 不能進去編輯, 所以我現試過貼, 但只能貼字, 圖片和公仔都貼唔到, 仲成日網頁發生錯誤, 整唔到呀!

      刪除
    2. 我未備份,我都只是copy舊貼文去新blog, 日期如果要返舊日期就要手改喇 !

      刪除
    3. 妳係咪入編輯度copy? 我整唔到, 得堆字!

      刪除
    4. 唔使入編輯度,入咗編輯就無留言喇,就在看blog 文版面做copy 的,你做唔到是否與你已經做備份有關?

      刪除

最新留言